Door middel van analyse van jouw doelgroep wordt er een campagne plan gemaakt. In dit plan wordt de investering, de verwachtingen en de praktische haalbaarheid besproken. Wanneer dit plan is gemaakt kan er via google, social media geadverteerd worden. Welk platform of welk budget verschilt per doelstelling, markt en of doelgroep.
Na onderzoek van de doelgroep aan de hand van een vooraf afgesproken doelstelling wordt er een plan gemaakt. Dit plan bevat een actieplanning van; content, advertentie mogelijkheden en de mogelijke verwachtingen.
Na onderzoek van de doelgroep en het gebruik van verschillende tools om inzicht te krijgen van gebruikte google zoekopdrachten wordt er een plan opgesteld. Dit plan kan gericht zijn op directe conversie of het opbouwen van merkidentiteit voor inbound marketing.
Een campagne heeft alleen een positief effect als de doelgroep bereikt wordt en als de doelgroep zich aangesproken voelt. Daarom wordt er altijd een levend onderzoek gedaan naar de doelgroep. Deze onderzoeken zorgen ervoor dat wisebear weet waar jij jouw product of service zich moet gaan positioneren. Aangezien elke doelgroep binnen een markt zich anders gedraagt zal elke campagne van eeen bedrijf persoonlijk zijn en verschillen van de rest.
Als ondernemer kan het soms veel tijd kosten om je eigen online marketing te optimaliseren. Wisebear is actief in de google optimalisatie en online marketing voor verschillende b2c en b2b bedrijven.
© 2023 Lemmers – alle rechten voorbehouden